Fråga

torsdag 27 september 2012

Stadsplanering





Av Ylva

3 kommentarer:

  1. Hej Ylva, jag tycker att din idé till stadsplanering är mycket tilltalande. Du har med en sak som är fullständigt genialisk och som skulle kunna lösa flera av världens största problem. Du har valt att ha med en plats som du kallar för "plats för troende". Jag föreställer mig då en plats,kyrka, tempel där troende från alla trosinriktningar samlas för att utöva sin tro. Där är ingen tro sannare än någon annan i sann ekumenisk anda. Där respekterar alla varandra. Fantastiskt, jag nominerar dig till Nobels fredspris!
    Gitte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag glömde att fråga varför du placerat "platsen för troende" tillsammans med flygplats,soptipp och kriminalvården- Varför?
      Gitte

      Radera
  2. Lika barn leka bäst Gitte!
    Det jag undrar är vad man gör när det blir fullt? Det går ju inte att fortsätt bygga utåt. Och var finns jobben?

    /Edvin

    SvaraRadera